Morgon med vind och snö

God morgon! 
 
Det är redan torsdagsmorgon och här är det en mindre storm, vinden tjuter och snön yr runt ute. Jag ser inte alls fram emot att gå ut, och hade nog helst av allt velat stanna kvar i sängen eller soffan och myst hela dagen. 
 
Igår hade jag för första gången veckans längsta arbetsdag och kommer från och med nu på onsdagar att komma hem någon gång runt halv sex då vi har konferens på onsdagar. Fy, så sent det är. Visserligen hann jag med ordentligt med mys med både Elias och Simon, och jättemysigt var det att sitta och läsa bok tillsammans. För att inte tala om buset med Simon som skrattade så. Men, det var nästan det vi hann med innan det var tid att varva ner och läggdags. Kvällarna går alldeles för fort nu för tiden och jag ser fram emot helgen jättemycket. 
 
Nu är det dags att smått göra sig iordning och åka iväg. Hoppas ni får en bra torsdag och att det inte är alldeles för färligt väder hos er. 
 
Bye for now! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!