Första VAB-dagen detta år

God morgon! 
 
Det känns nästan lite lyxigt, och lite busigt, att ta en VAB-dag när småkillarna visserligen är genomförkylda och ynkliga med rinnande näsor och smått röda ögon, men inte mer sjuka än så. Jag förstår att förskolepersonalen väldigt snabbt ser när barnen inte är sig själva, inte har ork och inte hänger med i tempot på förskolan, men väl här hemma är skillnaden inte så stor. Samtidigt, anser fröknarna på förskolan att inte våra småkillar riktigt orkar med en dag på förskolan lyssnar vi givetvis. 
 
Så, idag är vi hemma, jag och småkillarna. Jag hade en tanke om att åka in till jobbet till lunch, men det blir troligtvis så att jag blir hemma hela dagen. P har ett viktigt möte hela förmiddagen så att dela upp på annat sätt gick inte just idag. Just nu mumsas det pepparkaka här, för är man sjuk och ynklig får man pepparkaka efter frukost (Elias var helt emot att slänga alla pepparkakor som blev kvar efter julen). Sedan ska vi bara ta dagen som den kommer.     :) 
 
 
 
 
Hoppas ni får en bra fredag, ni med! 
Bye for now! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!