Ett hangar-garage och vila på det

Det är en jättefin vinterdag vi har här, men jag och småkillarna har bara varit inne denna förmiddag. Medan jag fixade lunch lekte Elias och Simon med lego, och efter en stund kom Elias och hämtade mig för att visa sitt hangar-garage som han hade byggt och fått in det viktigast i. Jag fotograferade givetvis.      :)

bild via Instagram - iamisvarld

 

 

Nu vilar småkillarna lunch och innan jag gick ner viskade Elias: 

- Gå och vila lite i soffan du. 


Underbara älskade Elias, det ska jag absolut göra nu.       :)
Bye!

 


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!