En tidig morgon och snart på väg till jobbet

God morgon! 
 
Det är måndagen den 7januari, och dags för mig att snart åka till jobbet efter att ha varit hemma med Simon i över 1 1/2år. Killarna sover skönt där uppe och det hade varit skönt att få ligga kvar, jag kommer inte ihåg när jag var uppe så här tidigt utan dem. Jag måste säga att vi har varit bortskämda då de sovit så bra och länge om morgnarna. Nu ska vi dock börja ställa om oss på andra tider. Igår kväll pratade Elias och jag om att han måste försöka somna om ifall det är så att han vaknar till tidigt av att jag duschar, samt att han kommer att få en heldag hemma med sin pappa. Gissa om han var glad. Sedan bestämde vi också att vi ska gosa jättemycket när jag kommer hem i eftermiddag, vilket jag ser fram emot.      :) 
 
På sätt och vis ser jag fram emot att börja jobba, även om jag just nu inte har riktigt koll på schema, elever etc. Men, det ger sig. Dags att göra mig i ordning, värma upp bilen och åka. 
 
Hoppas ni får en bra måndag!
Bye! 
 

Kommentarer
Postat av: susanne

du ska se att allt kommer bli bra. Vet själv hur jobbigt det var att börja jobba igen efter ledigheten, tog några dagar innan man kommit in i det hela.

2013-01-07 @ 06:49:18
Postat av: Johanna

Lycka till! kram

2013-01-07 @ 09:34:29

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!