En ny morgon

God morgon! Det blev varken massagefåtölj eller bär med grädde igår kväll. Istället somnade jag i soffan i P's famn medan vi låg och pratade, och kommer ihåg att jag vaknade till lite när P frågade "Sover du, gumman?". Jag var verkligen helt slut, både i huvudet av alla intryck och i kroppen av att ha gått och rört mig en hel dag.
 
Nu är det tisdagmorgon och om en liten stund ska jag ta och åka iväg till jobbet igen. Eftersom jag igår somnade och inte kom ihåg en sista lilla sak som jag skulle göra, får jag göra det nu. Förskolefröknarna önskar få ett litet personligt brev när ett nytt barn börjar på avdelningen, och denna ska jag skriva i ordning nu. Annars är kläder framlagda, Elias nya fina väska som han fick i julklapp packad, kameran ligger framme, och informationspapper ifyllda till förskolan. Jag tror det är allt.
 
Hoppas ni får en bra tisdag! Ska bli spännande att se vad denna dag bjuder på och vem jag ska vara.     :)
Bye for now!
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!