Det snöar!

Jag tycker verkligen om snö och har ännu inte alls börjat längta till våren, så gissa om jag blev glad när jag tidigare kikade ut och upptäckte att det snöar. Elias har tjatat om att han vill ut och åka skidor ända sedan han fick sina allra första skidor i julklapp. Dessutom säger han att han vet hur man gör när man åker skidor då han faktiskt har tittat på skidåkning på TV med ukki. Med ny snö och lite lagom med minusgrader så kan vi kanske ge oss ut imorgon. Och, ta en skotertur nästa helg. För att inte tala om all pulkaåkning småkillarna hinner med på förskolan när den börjar nästa vecka. För min del får vintern hålla sig kvar ett tag till.      :)  

 

 

 

 

Annars är det ok med oss här hemma. Simon har varit lite lite varm idag, samt trött, och sover just nu lunch. Även om Elias är frisk och kry nu sover han också för att ta igen sig lite. Jag, jag har än så länge klarat mig från förkylning och håller tummarna för att jag slipper det helt och hållet. Eller, åker på en mild variant. 

 

Hoppas ni har en bra torsdag! 

Bye! 

 


Kommentarer
Postat av: P

Vad fint gumman!

Puss puss puss puss puss!!

2013-01-03 @ 18:59:57

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!