Söndag med fortsatt sjukstuga

Vi fortsätter vår sjukstuga här och för en stund sedan började Elias kräkas. Stackarn. Simon mår relativt bra, även om han igår efter lunch kräktes en gång och vi fick börja om vår 48timmars karantän från början igen. Fortfarande idag kan Simon svälja och svälja så det ser ut som att han ska kräkas, men det har inte kommit något mer. Nu ligger istället Elias i soffan och vi har fullt sjå med att hjälpa honom och hålla Simon på avstånd då Simon givetvis är nyfiken och vill se vad som händer med storebror. 
 
Snälla snälla låt magsjukan försvinna nu och låt oss bli friska. Det är inte alls kul med magsjuka/vinterkräksjuka. Jag ska även meddela min chef redan nu att jag inte kan komma in och jobba imorgon, och hoppas på att hon hinner komma på en lösning inför morgondagen då jag skulle ha hoppat in för två kollegor under dagen. Inte det att jobbet är viktigare, men jag kan inte låta bli att känna mig skyldig då jag inte kan göra det jag lovat. Det viktigaste är dock att småkillarna blir friska, och att vi förhoppningsvis kan fira Elias när han fyller fyra år nästa vecka utan att vara sjuka hela familjen. 
 
Hoppas ni har en bra söndag! 
Bye! 
 

Kommentarer
Postat av: Maddi

Usch, magsjuka är hemsk! Hoppas ni vuxna slipper det iallafall. Visst var Elias sjuk förra året också när han fyllde år?

Svar: Ja, stackarn. Han fick ögoninflammation samma dag han fyllde år, så vi fick ställa in kalas då. Han som har sett fram emot att fylla år så mycket. Hoppas det går över snabbt. Och, att P och jag slipper det.
Ami

2013-02-10 @ 18:05:19
URL: http://Hokori-fallenangel.blogspot.com

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!