Lek varvat med soffmys idag

Idag är det återhämtning efter en helg med magsjuka/vinterkräksjuka som gäller. Hela kvällen igår kräktes Elias och han var så trött, stackarn. Tidigare har Elias haft magsjuka på morgonen/förmiddagen, och då haft kraft i och med att han sovit hela natten. Igår var det dock tungt. Idag däremot är det två relativt pigga småkillar som varvar lek med soffmys, och just nu är det soffmys som gäller.

- Vill du hålla min hand? frågade Elias sin lillebror nyss.

- Mmmm...., blev svaret.   

 

foto taget med min iPhone 

 

 

Älskade söta småkillar. Egentligen hade jag nog velat säga till Elias att inte hålla Simon i handen då han är magsjuk, men samtidigt har Simon varit det så det är nog ingen större fara. Eller? De har fått mysa tillsammans i alla fall. 

 

Hoppas ni har en bra måndag. 

Bye! 

 


Kommentarer
Postat av: Johanna

Nej, låt dom mysa! Jag tror tyvärr att dom där bacillerna tar sig förbi ändå, och man är imun mot samma magsjuka ett par dagar efter vad jag läst mig till. Vi har VAB vi med.. Irma har åkt på luftvägsinfektion!

2013-02-11 @ 11:20:29

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!