Friluftsdag idag

Idag har vi haft en underbart skön Vinterfriluftsdag på jobbet. Vid halv tio-tiden, en halvtimma innan eleverna kom, gick jag runt 2km-spåret och satte upp en tipspromenad jag hade satt ihop, och åh så skönt det var att ta en promenad. Därefter har jag och mina kollegor varit ute med våra elever och njutit av det underbara vädret med solsken och några få minusgrader. Riktigt tur med vädret har vi haft. En helt underbart skön dag idag, och termomuggen jag (och P som fick en egen) fick i julklapp av bror och Karin får mycket väl godkänt. En kaffe med grädde ute i promenadspåret var jättegott!       :)

 

bild via Instagram - iamisvarld 

 

 

Hoppas ni har haft en skön fredag! Och, att ni får en skön fredagskväll. 

Bye! 

 


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!