En pussla ihop-dag......

Idag, tisdag, är en sådan där dag då vi får pussla ihop dagen bäst vi kan eftersom vi väntar på att de 48timmarna i karantän ska ta slut och dagen ändå innehåller massa måsten. Halva förmiddagen har småkillarna varit hemma med sin pappa, och sedan har de lekt med sin farmor fram tills det att jag slutade och kom hem vid halv tre-tiden. Nu i några timmar är jag hemma och leker, för att sedan lösas av av farmor igen då jag ska på Föräldramöte på förskolan. P jobbar fram till halv åtta, och kommer hem lagom till läggningsdags. Det är vår tisdag, det. 
 
Nu ska snart kycklingen in i ugnen så att middagen får sköta sig själv, och jag ska fortsätta leka med Elias och Simon. Båda mår bra efter helgen, vilket är skönt. Elias har till och med varit ute och skottat uppfarten tillsammans med sin farmor under förmiddagen, och det är ett bra tecken.     :) 
 
Dags att fixa middag. Hoppas ni har en bra tisdag! 
Bye for now! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!