En förmiddag på KustCamp Ekön

 
 
 
Jag har sagt det förut och jag säger det igen: det är mysigt att bo på camping på vinterhalvåret. Här på Kustcamp Ekön är det bara vi och vaktmästaren idag, och det är så lugnt. I förmiddags var jag och småkillarna iväg och lekte en liten stund på lekplatsen som finns, och trots att det faktiskt är lite småkyligt, och trots att Simons näsa rann konstant, var det kul och vi var alla nöjda. Jag hade hoppats på att hinna få till fina vinterkort vid havet, precis som vi fick till för två år sedan, men det får bli en annan gång. 
 
 
 
Medan P fixade snabblunch, köttbullar, passade jag och småkillarna på att diska undan frukosten och även det höll oss aktiverade en liten stund. Nöjdast var nog Simon som verkligen älskar att plaska med vatten.      :) 
 
 
 
 
Efter bus i husvagnen på morgonen, utelek, disk och lunch är småkillarna trötta nu och vi ska fortsätta åka söderut.   
 
Hoppas ni har en bra måndag! 
Bye Bye! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!