Redo för dagen

 
foto taget med min iPhone 
 
 
 
Då är Elias och Simon på förskolan och jag ska påbörja min dag jag också. Solen skiner och jag hoppas på en fin dag idag, även om jag jobbar och inte kommer ut så mycket. Huvudsaken är att småkillarna får vara ute och leka. Och, jag hoppas hoppas att jag kommer att ha någonting vettigt att göra på jobbet då jag igår kände mig smått (nej, inte ens smått utan väldigt) överflödig då jag inte har klasser, lektioner, salar, böcker eller planeringar att förbereda. Vill ha något att göra, jag också. Vi får se vad dagen har att bjuda på.  
 
Hoppas ni får en bra tisdag! 
Bye! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!