En tolv-ords-mening

 
- Mamma tet du, jag brukar köra min bil när kommer jag hem! 
 
 
 
 
Jag måste dokumentera. I söndags sade Simon plötsligt en tolv-ords-mening. Tolv ord! Jag tycker det är jättemånga och kan bara konstatera att han lär sig jättemycket just nu, samt att han tycker om att prata precis lika mycket som sin storebror. Och ja, det är precis det Simon brukar göra när han kommer hem från förskolan, shopping eller lek ute: köra sin älskade blå Bobby-bil runt runt här hemma. Tänk att han pratar så, söte kille. Att vissa bokstäver och ord hamnar på annan plats gör inte så mycket, det viktigaste är att han pratar och vi förstår. Pratglade söte kille!      :) 
 
ByeBye! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!