En fin solnedgång.......

 
 
 
Första augusti och himlen har varit röd ikväll. Fint röd. Så pass så att jag var tvungen att hämta kameran och gå ut för att fotografera. Sedan kan inte jag tyvärr med inställningar och program på kameran, men man får en uppfattning av bilden i alla fall och jag lär mig kanske så småningom. Det har regnat lite idag och jag hoppas att att det fina vädret hittar tillbaka så att vi kan njuta ute igen, samt börja måla stugan. 
 
Med denna bild säger jag: 
Nighty-Night! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!