Äntligen fredag! En lugnare fredag?

God morgon! 
 
Åh, så jag hoppas att denna fredag är snäppet lugnare än gårdagen. Igår var jag helt slut när jag åkte från jobbet, och trots att jag försökte varva ner och slappna av i bilen kunde jag på MVC bara konstatera att mitt blodtryck nu ligger på 144/91. Inte helt optimalt. Nu beror det höga blodtrycket dels på att jag har så pass mycket vatten i kroppen, och barnmorskan var inte så orolig, men jag tror även att en del av stressen kommer från jobbet. Jag tycker det är så svårt att veta vad jag ska göra på lektioner som inte är mina egna och som jag inte heller har fått instruktioner till. Tack och lov är inskolningsdagar och vattendagar över efter denna fredag och personalen är på plats nästa vecka igen.  
 
foto taget med min iPhone 
 
 
Nu en kopp kaffe innan jag tar tag i nästa uppgift. Matte-lektioner står på schemat idag......
Hoppas ni får en bra fredag! 
Bye! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!