48timmars karantän.....

Vi borde kanske ha stannat kvar uppe i stugan..... Vi kom hem sent inatt och imorse möttes vi av magsjukan här hemma. Stackars Elias. Just nu ligger han och sover i soffan efter att ha kräkts i några timmar, och jag hoppas att han har kräkts färdigt för den här gången. Jag går och tvättar samt spritar händerna för fullt. Nu får vi snällt hålla oss hemma i karantän här och ställa in, eller skjuta på, vår resa över helgen till mina föräldrar. Jag hade från början tänkt att bara stanna hemma idag för att tvätta och packa om, och sedan åka vidare ikväll, men så blir det som sagt var inte. Får se om det bara är Elias som blivit magsjuk, eller om vi andra åker på det. Fy, för magsjuka! Och, jag som äntligen hade en tid hos frisören inbokad imorgonkväll, och Elias en tid på fredag, men dem får jag snällt ta och ställa in. 
 
Jag ska ta mig en andra kopp kaffe nu (har inte hunnit med fler då jag passat Elias) och hoppas på att jag vaknar till. Trots att både Elias och Simon somnade när det var dags att åka hemåt igår, jättesent igår kväll, vaknade Simon runt nio-tiden ändå. Jag hade visserligen räknat med det samt räknat med att sova lunch med småkillarna i några timmar, men istället har jag bara slumrat till i stunder bredvid Elias i soffan. (Simon sover skönt i sängen uppe.) Blir nog en tidig kväll här hemma ikväll. Så, nu en kopp kaffe. 
 
Hoppas ni har en bra onsdag! 
Bye! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!