En förmiddag ute

Det är onsdag och underbart vårväder här hemma. Så skönt!      :)
 
Jag och småkillarna (F'låt, kan inte riktigt sluta skriva det trots att det är dags att byta till "killarna") kom hem igår efter tio på kvällen och då påsklovet fortsätter tar vi denna dag som den kommer och spenderar den bland annat ute. Jag, Elias och Simon har ett projekt på gång här på uppfarten för att hjälpa våren på vägen och vi hackar is så snart vi får tillfälle till det. Och, det har vi gjort denna förmiddag. Sedan har vi även tagit en liten cykel- och promenadtur till de jämnåriga killarna nere på gatan, och fortsatt till den närliggande affären och hem igen. När jag frågade Elias om vi ska ta oss en cykel- och promenadtur efter vilan och mellanmålet i eftermiddag ville han inte alls det, så jag kan tänka mig att det tog på krafterna att cykla ändå.  
 
Nu ska småkillarna vila och jag ska sjunka ner i soffan med några tidningar och bara ta det lugnt jag med. 
Hoppas ni har en bra onsdag! 
Bye for now! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!