Ny vecka och kväll redan...

Det är redan måndagkväll och dagen har försvunnit i ett rasande tempo. Igår kväll kom vi hem vid halv elva-tiden, vilket innebar att det bara var att bära upp två små sovande killar, svida om dem till pyjamas och bädda ner dem i sina sängar så att de skulle orka upp imorse. Det är skönt att vara barn ibland och igår önskade jag att jag också hade blivit uppburen, omsvidad och nerbäddad jag med. Fy, så trött jag var. (Istället fick jag ta tag i att packa upp väska, ladda tvättmaskin, packa väskor inför förskola och förbereda morgonen.) 
 
Denna måndag har som vanligt gått i jobbets och förskolans tecken, och kvällen har Elias och jag ägnat oss åt bus fram tills det att han knockade mig och jag fick erkänna mig besegrad med ont i pannan. Återstår att se om jag får ett fint litet blåmärke över höger öga imorgon. Men, det var det värt.     ;)
 
På köksbordet har Elias namnsdagsblomma slagit ut och jag kan inte sluta titta på den då jag tycker att den är så otroligt fin och maffig nu. Avslutar med ett litet kort på den: 
 
bild via Instagram - iamisvarld 
 
 
 
Allt bra här hemma hos oss. Hoppas ni har haft en bra måndag, ni med. 
Nu dags att krypa i säng. 
Nighty-Night! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!