En härligt solig dag

Avslutar dagen med ett härligt soligt vår-kort. (Gillar Instagram och effekterna man kan välja bland.) Inne i stan har det regnat idag, så gissa om jag blev glad när jag satt i bilen på väg hem och framför mig såg en helt klarblå himmel. Jag älskar sol och fina dagar! 

Både Elias och Simon var ute när jag hämtade på förskolan och Elias ville absolut visa mig att han kan gå balansgång. Ingen snö, klarblå himmel och solen skiner, så underbart. Det enda som nu saknar är värmen så att tjocka vinterkläder kan plockas undan. Den borde komma den också snart, eller?   

 

bild via Instagram - iamisvarld 

 

Bye! 

 


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!