Förkylda.....

Vi har blivit förkylda här hemma, jag och småkillarna. Jag är helt slut och ligger och snörvlar i soffan, Elias är också jättetrött, hostar och blir smått varmare och varmare, och Simon snorar och hostar. Inte alls roligt. Vi gjorde dock ett litet försök och försökte få med oss alla tre på kort. Det gick sådär, men det var lite kul i alla fall.    :) 

 

foto taget med min iPhone 

 

 

Hoppas ni är friska och har haft en bra måndag. Vi får se vad morgondagen för med sig. Inte riktigt rätt dag att vara hemma från jobb då det är Talangjakt efter lunch och förmiddagen ska ägnas till förberedelser och för min del hoppa in på lektioner där jag behövs. Men, vad gör man....?

 

Bye! 

 


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!