Ett vårtecken!

En fin men något kylig fredagsförmiddag har vi här hos oss. Jag och småkillarna är ute på gården och donar och nyss upptäckte jag till min glädje att vårblommorna även här hos oss kikar fram lite smått. Jippii! Det finns hopp!    :)    

 

foton tagna med min iPhone 

 

 

Idag har vi åter inga speciella planer och vi får se vad vi hittar på i eftermiddag. P har åkt iväg till Sollefteå och kommer hem imorgon, så det blir jag och småkillarna här. 

 

Hoppas ni har en bra fredag. 

Bye! 

 


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!