En söndag med en massa vila

Det är söndag och en väldigt lugn sådan. Simon har de senaste två veckorna, tror jag, vaknat minst två-tre gånger varje natt och gnällt efter flaskan och när han inte har fått den har han gnällt efter nappen då han inte har hittat den som han har i sin säng. Detta har tagit på krafterna och denna förmiddag har jag tagit igen lite sömn och sovit ända fram till lunch. Jag var visserligen uppe två timmar tillsammans med killarna vid frukost, men sedan kröp jag ner och sov i tre timmar till. Så skönt! Riktigt skönt var det att komma ner och se att killarna dammsugit och städat under tiden jag sovit. För att försöka slippa en massa gnäll kommande nätter ska jag idag se till att hinna koka upp en hög med nya nappar som alla kan ligga i sängen när det är dags för Simon att sova. Vad gör man inte för att få försöka sova gott om nätterna!    :)
 
Just nu sover Simon lunch och när han väl vaknat ska vi ta en tur till stan och uträtta diverse ärenden. Egentligen borde vi passa på att vara ute i den underbara solen som idag värmer ordentligt, men då det imorgon är måndag igen och ny arbetsvecka hinner vi inte med att fara runt då så det får bli idag istället. 
 

 
 
Nu, dagens första kopp kaffe och njuta av solen som skiner in genom fönstren.    :)
Hoppas att ni har en skön söndag och får njuta av solen ni med! 
Bye! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!