En lite rolig dag på jobbet....

Idag har vi, eller kanske är det bara jag (?), haft en lite rolig dag på jobbet. Under januari, februari och mars-månad hade vi på jobbet ingen kopiator och hur vi egentligen klarade oss utan den förstår jag inte. Vi fick helt enkelt vara lite mer uppfinningsrika, använda oss av datorn och projektorn i klassrummen, eller skiva ut en himla massa kopior på våra stenciler och uppgifter till eleverna. Hursom, vi språkare blev lovade en egen kopiator upp till språkrummet, en kopiator som även våra datorer ska kopplas till så att vi direkt kan skriva ut och kopiera upp det vi behöver, en kopiator som även kan trycka i färg. Hur bra som helt! Häromdagen kom den, den efterlängtade kopiatorn, och idag har vi då givetvis firat detta med ballonger, cider, salta pinnar och en jättegod tårta som en av mina underbara kollegor bakat. Vi kanske är lite konstiga som firar, men det är så underbar stämning i språkrummet, jag har underbara språkkollegor, och sådana här små påhitt gör jobbet ännu roligare.     :)

 

bild via Instagram - iamisvarld 

 

 

Dessutom har jag idag haft bild med en klass jag tycker jättemycket om, och även det piggade upp jättemycket. Det är kul att träffa eleverna på andra lektioner förutom i "mina" ämnen, och just de praktiska är riktigt kul. Skönt att få en sådan här fredag. Att solen dessutom skiner ute är den perfekta starten på denna helgen. 

 

Ha en skön fredagskväll! 

Bye!

 


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!