ÖppnaFörskolan har äntligen öppet igen efter sommaren

Idag har vi varit iväg till ÖppnaFörskolan på förmiddagen. Med sommarlov, röda dagar samt sjukdagar är det flera månader sedan vi var iväg så det var kul att vara där igen. Speciellt kul var att Elias dagiskompis var där, och henne lekte han med utan att sakna mig alls. Simon, han hade fullt upp med att leka med allting så han saknade mig inte heller och var svår att knäppa kort på då han skulle hinna med alla bilar, traktorer, lek i huset, gå med alla dockvagnar och kundvagnar etc etc etc. (Trots att vi varit på ÖppnaFörskolan tidigare är det helt nytt för Simon då han nu kan gå runt och upptäcka alla leksaker jämfört med förut då han satt där han satt.) Jag kunde med andra ord idag sitta och prata med mamma H i lugn och ro, vilket var kul då vi inte riktigt hunnit träffas på hela sommaren.     :)  
 
Några kort jag lyckades knäppa mitt i leken: 
 




 
Nu hoppas jag att vi på torsdagar i höst kan hålla oss friska så att vi kan ta oss iväg till ÖppnaFörskolan. Det är ett perfekt ställe för Elias och Simon att leka på och träffa nya kompisar.     :) 
 
Bye! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!