Körslaget år 2012

Åh, så coolt! De senaste dagarna har det gjorts reklam för Körslaget som drar igång på lördag kl.20.00 på TV4. Tidigare i somras träffade jag på en gammal arbetskamrat som berättade att han faktiskt skulle söka till Gladys del Pilars kör, och han kom med! (Det kanske egentligen inte är någon nyhet, men jag har inte upptäckt det förrän idag.) Tänk vilken rolig grej att vara med om. Så, på lördag sitter jag bänkad framför Körslaget och kommer givetvis heja på Gladys del Pilars kör. Hoppas de får vara med länge och tar sig till final. Min stora favorit är dock Anders Bagge och jag ser gärna honom som vinnare.    :) 
 
 
 
 
Bye! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!