Härlig måndagsmorgon!

En härlig måndagsmorgon har vi här. Solen skiner, det är två glada småkillar som busar i köket, vi har fått sova ordentligt hela natten (trots att Simon visserligen vaknade några gånger, men jag måste ha somnat om snabbt och djupt direkt), RIX MorronZoo underhåller, och imorse när P och jag vaknade hade vi konstigt nog en skön känsla av jul i kroppen. Jag vet inte var känslan kom ifrån, men mysigt var det!     :) 
 
Nu ska vi göra oss i ordning för dagen. Elias ska iväg till dagis snart, och jag funderar på att åka iväg till ICA Maxi och handla mat med Simon. Eller, så åker vi bara hem och försöker komma på hur jag ska lyckas städa här hemma. Igår gick dammsugaren sönder på något konstigt sätt, och det verkar som att P's önskan om en ny dammsugare som man kan bära med sig på ryggen kan bli verklighet.  
 
Dags att sätta igång. 
Hoppas ni får en bra mådag! 
Bye for now! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!