En liten lykta som lyser upp

Oavsett om det regnar, blåser kallt, snöar, haglar eller bara är grått och trist väder ute får den där lilla lyktan, som står och lyser upp utanför ingången till Elias avdelning på dagis, mig alltid alltid på gott humör. Tänk att så lite kan göra så mycket. Jag tycker verkligen om när fröknarna lägger ner några minuter varje morgon på att få lite myskänsla. Man känner sig välkommen, vilket gör mycket.     :)   
 
 
  

bild via Instagram - iamisvarld 

 
 
 
Så, Elias är på dagis och då det regnar ute passar jag och Simon på att vara hemma och dona. Jag måste plocka saker, det står högst på To-do-listan. 
 
Hoppas ni får en bra onsdag! 
Bye !

 


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!