En fullspäckad natt med diverse

God morgon, Fredag! Här är jag trött denna morgon. Jag tror att alla har väckt mig i natt på något sätt. Simon har sovit oroligt och vaknat med jämna mellanrum för att dricka vatten, alternativt har han tappat nappen och gråtit för det, så jag har fått ta honom som vanligt. Elias kom intassande till mig för att han ville sova/mysa lite inatt, och efter att han hade somnat om fick jag bära tillbaka honom till sin säng. Någon timma senare vaknade han åter då han inte hittade sin snuttefilt och jag fick snällt leta rätt på den. Sedan hade P svårt att somna om tidigt tidigt på morgonkvisten vilket jag också vaknade av. För att toppa det hela satte brandvarnaren igång och tjuta så av den for jag givetvis upp av. (Vilket i och för sig är bra då jag tidigare bara har knuffat på P och bett honom gå och kolla om det brinner.) Efter att ha kollat igenom huset, källare och garage konstaterade vi att det inte brann någonstans och jag kunde åter gå och lägga mig. Ett under att både Elias och Simon sov sig igenom tjutet från brandvarnaren. 
 
Så, en något seg Ami är det här idag. En trött Simon också. Om en liten stund ska vi ut och ta en promenad och Elias ska givetvis få cykla då. Minst en gång varje dag vill han iväg på en cykeltur, och då är det bra att kombinera det med lekpark, mathandling eller liknande.    :)  
 
Hoppas ni får en bra fredag! 
Bye for now! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!