Dagens händelse

40min innan det var dags att hämta Elias på dagis idag kom pelletsbilen. Då jag vet att Elias verkligen sett fram emot att få se pelletsbilen och att han skulle bli jätteledsen om han missade den, bjöd jag pellets-killen på kaffe medan jag slängde in mig och Simon i bilen och hämtade hem Elias fort fort. Gissa om vi har en lycklig Elias här nu! Speciellt stolt är han då han fick köra ner den stora tunnan som innehåller pellets med spaken inne i förarhytten.    :) 
Nu ligger det små pelletshögar på uppfarten efter pelletsbilen och Elias har tagit på sig uppgiften att sopa upp lite. Tänk att så lite kan glädja så mycket.   :)  
 
 
 
Bye! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!