Att hämta på dagis

Det gäller att inte ha bråttom när man hämtar Elias på dagis nu för tiden. Varje dag Simon och jag hämtar Elias på dagis springer Elias och gömmer sig så snart han hör oss på gården eller i hallen. Sedan är det meningen att jag och Simon ska gå runt och leta efter honom, och det gör vi. Ibland är de andra dagiskompisarna där och hjälper mig och Simon att hitta Elias, men ibland får vi klara oss själva. Elias är jätteglad och gillar helt klart vår nya lek.    :) 
 
Idag hittade vi Elias i slottet i läs- och mysrummet. 
 
 
 
 
Simon trivs även han på dagis och vill, som jag skrivit tidigare, inte gå därifrån. Idag ville jag knäppa kort på honom men Simon var på bushumör och ville inte alls ställa upp, utan försökte smita tillbaka till leksakerna så snart jag ställde mig på plats. Söte lille kille.  
 
 
 
Nu är vi i alla fall hemma igen, jag och småkillarna, och förhoppningsvis får jag någonting gjort idag. Jag har varit otroligt rastlös och när Simon sov och Elias var på dagis var det alldeles för tyst här hemma.   
 
Bye! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!