Sovmorgon

Jag är inte riktigt säker på hur det gick till, men denna morgon har Simon tagit en ordentlig sovmorgon. Han sover än. Det innebar att jag fick sovmorgon till halv åtta, kunde duscha i lugn och ro, samt har suttit lite med Elias i soffan och pratat om allt möjligt helt i lugn och ro. Skönt när det händer!      :) 
 
Om en halvtimma ska Elias åter iväg till dagis, medan jag och Simon blir hemma och inväntar sotaren som ska komma förbi. Jag tycker att han springer här lite titt som tätt, men det hinner nog gå några månader mellan varven. Bra att få sotat innan vintern i alla fall. 
 
Hoppas ni får en bra tisdag! 
Bye! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!