Simons dopdag idag

Tänk att det redan är ett år sedan, idag, som Simon döptes. Ikväll har vi tänt dopljuset och kikat på filmer från när han var liten och tänkt tillbaka. Nu hade jag visserligen tänkt att vi skulle kika på film från dopet, men vi hittade inget här hemma och jag måste nog be min käre pappa titta igenom i sitt arkiv där hemma om han har film som vi kan få kopiera. Hur kan vi ha missat att filma Simons dop???? Jag tycker att titta på hemvideos är ett jättebra sätt för Elias, och så småningom Simon, att minnas och prata om saker som har hänt. Så, dopfilmen måste vi fixa. 
 
Hursom, ikväll slogs P och jag av att Simon faktiskt är väldigt lik sin storebror när han var liten. I och med att vi inte hittade dopfilmen kikade vi på filmsnuttar från när Elias var liten, och nu så här i efterhand kan vi se att både Elias och Simon har samma miner, ansiktsuttryck och utseende i vissa fall. Lite coolt, tycker jag.     :) 
 
Dopljuset har vi i alla fall tänt och pratat minnen. *mys* 
 
 
 
 
Grattis Simon på dopdagen år2012! 
Bye! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!