Måndagen den 1oktober idag......

Måndagen den 1oktober idag, och det är bara tre månader kvar innan Simon ska börja på dagis och jag jobba. Jösses! Jag hinner inte med! Jag tycker inte alls att det känns som att jag har varit hemma i snart 1 1/2år och jag kan lätt vara hemma ett tag till. När vi lämnade Elias på dagis imorse gick Simon som vanligt in i lokalen och ville leka, och jag tror att det snarare är Simon som behöver dagis snart än jag jobbet. Att han växer så fort!  
 
Hursom, idag är vi hemma, leker och plockar med diverse. Förra helgen köpte vi ett LACK-bord och två KRITTER-barnstolar på IKEA och idag har Simon suttit vid bordet och plockat med lilla verktygslådan en bra stund. Jag sitter på golvet nedanför då Simon fortfarande inte riktigt har koll på höjd, kanter och hur försiktig han ska vara när han sitter på stolen. (Han har redan rasat några gånger under veckan som gått.) Även Elias testar gränserna och staplade igår de två stolarna på varandra, klättrade upp och satte sig. De lever lite farligt ibland utan att veta om det, våra småkillar.      
 
 
 
Nu, dags att ta tag i dagen. Hoppas att ni får en bra måndag! 
Bye for now! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!