Igår var en dags som gick......

Igår var en dag som gick i ett och jag varken hann eller orkade blogga. Krafterna efter en veckas ordentlig förkylning återvänder så smått varje dag och igår orkade jag städa och plocka vilket jag inte gjort på en vecka. Gissa om det var skönt att få lite ordning. Jag har flyttat runt småkillarnas leksaker, tält, bord och stolar, och igår kväll satte P ihop Micki-köket (som vi har haft liggandes i garaget i över ett halvår) så nu har var sak funnit sin plats. För tillfället i alla fall.     :) 
 
Om en liten stund är det dags att ge sig av till dagis och lämna Elias där, för att fortsätta med Simon till BVC för vägning, mätning och vaccination. Jag hoppas att vi kan ta 1 1/2års-sprutan idag, även om det är en månad för tidigt, så att det är gjort inför Thailandresan. Vår sköterska från BVC ringde igår och precis när hon skulle till att tala om sitt ärende dog hemtelefonen, så nu under morgonen har jag försökt få tag på dem för att höra om tiden är flyttad eller vad saken gällde. Om de inte ringer tillbaka får jag snällt åka dit och se hur det blir. 
 
Så, dags att sätta igång så att vi hinner med våra morgonbestyr här. 
Hoppas ni får en bra onsdag! 
Bye for now! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!