Elias alster och fotografering på dagis idag

Det blev en lång väntan på dagis idag. Klockan halv tio hade fröknarna beräknat att det skulle vara dags för avdelning blå (som Elias går på) att fotograferas, men det blev nästan en timma senare. Simon var jätteglad över att för en gångs skull få stanna kvar på dagis och leka, och han orkade med väntandet bra. Elias lekte som vanligt, men var nog lite nervös och spänd inför fotograferingen då han inte var så glad och busig som han brukar vara. Eller, så är han kanske inte det på dagis i vanliga fall heller? Jag passade på att fotografera Elias teckningar som han har gjort under hösten när jag upptäckte att de satt uppe på väggarna med de andra barnens. Jag kan inte låta bli att tycka att det är kul att se vad han har gjort.     :) 
 
 
 
 
Tyvärr blev det inget syskonkort idag dock. När det äntligen var dags för fotografering hade Simons krafter gått åt till väntandet och han hade hunnit bli både hungrig och trött, så vi fick strunta i syskonkort helt och hållet. Sedan är jag även rädd för att kortet på Elias inte blev det bästa då det verkade som att fotografen nöjde sig med "kortet med handen" som hon pratade om. Vilken hand, undrar jag!?! Jag hann inte med att fråga heller då Simon var jätteledsen och skrek. Eller, så blev det ett jättebra kort på Elias och jag oroar mig i onödan. Jag brukar göra det. Jag vill ha koll. Men, vi får se...... 
 
Bye! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!