Äntligen i bilen....

Äntligen sitter vi i bilen på väg söderut. Småkillarna sover snart och P och jag kan pusta ut efter dagen. Det var tänkt att jag och småkillarna skulle ägna eftermiddagen åt packning, men med två trötta småkillar som hela tiden testade mammas tålamod, och en mamma med inte alls mycket ork, blev det ingen rolig eftermiddag alls tyvärr.

Morgondagen ska vi spendera hos mina kära föräldrar för att sedan fortsätta söderut igen. Jag hoppas bilturen ikväll går bra ner, att vi får sova ok inatt, och att det blir en bra dag imorgon. Håller tummarna. :)

Hoppas ni har en skön fredagskväll!
Bloggat i farten.
Bye Bye!


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!