Två veckor kvar - nu börjar även jag!

Hallå, söndag! 
 
Har satt mig ner en kortis framför datorn, mest för att kika in på Aftonbladet, ta min bloggrunda och skriva ett kort inlägg. Här är vi i full gång idag: jag och Simon är hemma och städar (han sover dock lunch nu) medan Elias har fått följa med sin pappa in till stan på ärenden.
 
När Elias och jag imorse räknade hur många dagar det är kvar tills vi åker till Thailand (bara 11dagar!!!!), insåg jag att det endast är två veckor kvar till första advent. Två veckor! På Instagram (skaffa det om ni har en smartphone!) är det många som redan nu julpyntar smått, och idag har jag bestämt mig för att tvätta fönster, byta gardiner, filtar och plocka fram lite smått här hemma. Egentligen tycker jag inte alls att man ska tjuvstarta med advent, men att byta just gardiner etc måste jag göra för att inte behöva stressa om 10dagar. Känner jag mig själv rätt kommer jag annars natten till den 29e, natten innan vi åker, stå och stryka gardiner, hänga upp, och dona, och den stressen ska jag försöka undvika i år. Kommer att vara fullt upp med att komma ihåg om vi har packat ner allt, tänka igenom flygresa, hur och var Simon ska sova lunch etc etc etc. Så, idag tjuvstartar jag lite. Sedan missar jag faktiskt två veckor av julen här hemma, vilket faktiskt ger mig rätten att börja nu. Eller?!?!?     ;) 
 
Nu dags att fortsätta.
Hoppas ni får en skön söndag! 
Bye for now! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!