Måndag med en växande To Do-lista

Hej, denna måndagsförmiddag! 
 
Här är jag i full gång med att beta av punkterna på dagens To Do-lista, som bara växer allt eftersom jag kommer på saker som behöver fixas, och varvar donandet med gos med Simon som gärna vill vara i famnen idag. (Ingen vidare bra kombination när det ska donas, men det får bli som det blir.) Jag brukar i vanliga fall inte tycka om att börja packa flera dagar i förväg, men allteftersom jag har tvättat och strukit tvätten vill jag gärna nu få undan den också och funderar på om jag ändå inte ska släpa fram resväskan och stoppa undan det som ligger. Hmmm.....    
 
Det var en glad Elias (och jag också för den delen) som imorse upptäckte lite lite lite lite snö på marken när vi kom ut. Väl på förskolan tog han och en kompis tag i att sopa rent alla bänkar och bord från snö, och nu hoppas jag faktiskt att det kan snöa lite mer så att det blir lite ljusare ute. Elias vill också gärna ha mer snö, så lite kan det väl få snöa?     ;) 
 
Dags att fortsätta dona på här. Nu ska faktiskt julgardinerna i köksfönstret få åka upp och kanske lite julpynt också. 
 
Hoppas ni får en bra måndag! 
Bye for now! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!