Lek med kompis idag

Denna tisdag har gått i en rasande fart. Efter Simons och min lilla tur till stan har jag fortsatt städa fram till dagishämtning (ja, jag vet att jag städar jämnt, men här finns det alltid något att göra), och därefter har jag och småkillarna hämtat Elias kompis T och åkt hem för lek. Här har sedan Elias och kompisen T lekt, fikat, varit uppe på Elias rum, lekt mamma-pappa-tre bebisar, och bowlat. Jag fascineras fortfarande över att vår Elias leker med kompisar, och idag blev jag för första gången utkastad från Elias rum. De ville leka själva där. Såklart.     :)  
 
Nu blir det soffa och så lite ansträning som möjligt, risk att jag somnar dock då jag är jättetrött efter dagen. Säger:
Nighty-Night!  
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!