En tisdag och lite shopping

Hej! 
 
Tisdagen är igång och jag kikar in här lite snabbt innan jag ska fortsätta dona på här hemma. Simon och jag har varit in en sväng till stan och, förhoppningsvis, köpt det sista som behövs inför resan. (I alla fall det sista som behövs från stan, sedan måste vi handla diverse på ICA Maxi men det får bli imorgon.) 
 
Ifall det behövs köpte jag idag två enkla vita T-shirts att bada i i Thailand till småkillarna. Vi har nästan räknat med att Elias kan springa runt i badshorts, ordentligt insmord så klart, och till Simon har vi UV-tröjor och dräkter som han kan ha. Men, om det någon dag skulle behövas så får de bada i T-shirts också. Sedan kunde jag inte låta bli att impulsköpa en rosa tunika till mig själv. KappAhl har just nu 30% på valfri vara och vips kostade tunikan endast 208:- vilket jag tycker är helt ok. Enkel och söt är den, och tur nog sitter den bra också nu när jag provade den då jag bara plockade åt mig den utan att prova den i butiken.     ;)  
 
 
 
 
Nu, dags för mig att forsätta fixa och trixa här hemma. Hoppas ni får en bra tisdag! 
Bye for now! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!