Det är en trött och......

Hallå torsdag! 
 
Det är en trött och kraftlös Ami här idag. De senaste dagarnas grubblerier och diskussioner har verkligen tagit på krafterna, mer än vad jag egentligen skulle vilja att de skulle ha gjort, och just nu går jag bara och väntar. Och, är trött. Men, med två pigga småkillar får jag helt enkelt rycka upp mig och vi har lekt monster, lekt med Lego, gosat och nu står nog musik och dans på schemat. Mycket bättre det än att gå runt och vara ledsen.     :) 
 
Igår blev jag inbjuden på ett Blingo-party och för att få någonting helt annat att tänka på så tog jag mig iväg en stund på kvällen. Så jätteskönt var det att kika på kläder, prata och fika lite (även om fika för mig blir en kopp kaffe med grädde bara). Tyvärr fanns de tröjor som jag fastnade mest för varken i Elias eller Simons storlek, men det var några andra tröjor som också såg bra ut och dessa lade jag in en beställning på. Imorse visade jag sedan glatt Elias vad jag har beställt till honom och Simon, men Elias gillade inte alls det han såg. Hmmmm...... Nu får vi vänta på leverans och om Elias fortfarande då inte gillar tröjorna så blir det till att skicka tillbaka dem. Hmmmm....... 
 
Nepp, nu är det musiken och två småkillar som drar. Hoppas ni får en bra torsdag, alla! 
Bye for now! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!