Söndagmorgon

Man ändrar verkligen uppfattning genom åren. Förr tyckte jag nog att en riktigt bra sovmorgon innebar att få sova till klockan tio, och gärna då med ett fönster på glänt så att frisk luft letade sig in i sovrummet. Nu är jag jätteglad om jag får 1 1/2-timmas extra sömn på morgonen och får vakna vid sju-tiden. Att få sova till tio är ett vackert minne jag har. Men, den lilla sovmorgon jag fick idag var härlig och jag kan inte låta bli att tycka att det är underbart att vakna till småkillarnas bus och skratt. Så var det idag. Det är skillnad mot skrik och gnäll. Dock vaknade både Simon och Elias väldigt tidigt, så jag räknar med att det kommer att bli trött och gnälligt under förmiddagen.

Denna söndagmorgon har vi i stort sett gjort oss i ordning för att spendera större delen av dagen utomhus. Om en timma ska vi vara på dagis för en Fixardag, och jag har plockat fram lite av det som ska med. Elias och gubbsingen är just nu ute och donar på gården, medan Simon och jag donar här inne. Riktigt tur verkar vi ha med vädret då solen skiner och det nästan är vindstilla. Me like!    :) 

Ha en skön söndag!
Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!