Söndagmorgon och lite plock

Som vanligt innan födelsedagar var jag uppe och tomtade inatt för att försöka hinna med så mycket som möjligt. Givetvis följde jag smått Eurovision Song Contest under den sena kvällen och tycker det är coolt att Loreen vann. Grattis Grattis!    :)  
Samtidigt fanns det några låtar som lätt fastnade och dessa kommer säkert spelas på radio i sommar, som La La Love.

Nu är det lite smått plock som ska hinnas med innan de första gästerna kommer klockan tio. Har inte riktigt bestämt mig för om jag ska göra i ordning matbordet redan nu, eller om det ska bli efter frukost. Dags att sätta igång.

Ha en skön söndag!
Bye for now!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!