Lite kvällssurr

Att lägga Simon ikväll var inga problem alls. Gubbsingen kom hem precis vid läggdags och givetvis ville båda småkillarna hinna mysa och busa med sin pappa innan det var dags att sova, och läggning blev senare än vanligt. Dessutom har Simon fortfarande lite feber, så när han var ombytt och klar, samt hade fått Alvedon, somnade han inom några minuter. Söte lille kille. Jag hoppas nu att han får sova utan feberattacker och att natten blir lugn. Behöver det jag också.

Imorse var det grått och det regnade även lite, men när vi sedan hämtade Elias på dagis sken solen och det har fortsatt vara fint väder hela eftermiddagen och kvällen. Så, för att fördriva tiden lite tog vi, jag och småkillarna, oss en liten kvällspromenad och varje gång jag kommer ut slås jag av hur skönt det är att vara just ute. Det finns inget bättre än att vara ute nästan hela dagar. Och, jag intalar mig själv att småkillarna både somnar och sover mycket bättre när de har varit ute mycket. Hoppas nu att det blir mycket sol framöver så att vi kan leka och dona ute så mycket som möjligt. (Och nej, jag vet inte när jag kikade på vädret senast och har inte alls koll på om det ska regna eller vara fint väder.)     ;)

Då har jag surrat färdigt för denna kväll. Nu är det soffan och TV'n som gäller en stund, och sedan sova.
Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!