Imorse åkte......

Imorse åkte gubbsingen iväg till jobbet vid halv sju-tiden. Klockan sex steg jag upp och visserligen brukar jag vara trött på morgnarna innan jag kommer igång, men inte så här trött. Jag går omkring och bara gäspar känns det som, och funderar allvarligt på att ta en kudde, filt och lägga mig ner på golvet vid småkillarna och vila. Just nu lägger de babypussel på golvet tillsammans, eller Elias lägger pussel och Simon slänger iväg bitarna så att Elias får börja om hela tiden. Bra att de sysselsätter varandra. Jag försöker få i mig en kaffe, men inte ens det går bra utan det är golvet som lockar.  

Vi blir hemma denna fredag, och om vi tar oss någonstans så blir det en lugnare tur. Simon har legat i feber inatt och idag har han en näsan som rinner mest hela tiden. Jag undrar om jag också håller på att bli förkyld och att det är därför jag är trött samt har ont i huvudet. Några Ipren och kaffe kanske hjälper mig komma igång? Eller, som sagt golvet.

Ha en bra fredag och hoppas ni får vara friska!    :)
Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!