En vanlig dona-på-dag

Denna måndag är det en glad Elias vi har här hemma. Äntligen får han idag åka till dagis efter att ha varit hemma i en och en halv vecka. Jag är så tacksam för att magsjukan gick över så snabbt, samt att vi verkar ha klarat oss. Eller? Kan den dyka upp nu? En vecka senare? Elias vill i alla fall iväg och leka med sina kompisar, och jag förstår honom då det är ensamt att vara hemma och sjuk.  

Hursom, idag blir det en vanlig dona-på-dag här hemma för Simon och mig. Gubbsingen är som vanligt iväg till jobbet, och det enda vi har planerat är att mötas upp på stan i eftermiddag. Solen skiner fint ute igen, så jag ska passa på att hänga ut tvätt på tork. Även om det tar tid för tvätten att torka så älskar jag den friska fräscha doften av rena kläder som fått torka ute, så de får snällt hänga ute den tid de behöver.    :)

Nu är det dusch och andra morgonbestyr som gäller. Ha en bra måndag!
Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!