Denna tisdag är båda......

Denna tisdag är båda småkillarna hemma med mig. Även om Elias mår bra, inte har feber, och inte är förkyld (så vitt vi kan se) så får han vara hemma en extra dag för säkerhets skull. När jag nyss ringde dagis berättade en av fröknarna att det är några barn som ligger hemma i feber, så tydligen är det någonting som går.

Idag funderar jag på om vi ska lyckas dona lite ute, Elias och jag. Det är i och för sig inget fint väder ute, det är molnigt och blåser kallt, men det vore på tiden att plantera lite vårblommor i krukorna och få fint. Måste först bara inspektera hur mycket jord och annat vi har här hemma.

Nu kallar Elias på mig, det är dags att gå ut och det är lika bra att passa på nu när Simon sover så att vi får lite Elias-mamma-tid. Ha en bra tisdag!    :)

Bye!

Kommentarer
Postat av: Helen.HUSnrNIO

Tack för värmande ord inför operationen!



Bra att vara hemma en dag extra tycker jag. Det går alldeles för mkt sjukor fortfarande överallt :(



Hoppas ni får en fin tisdag och TACK även att du röstar på oss.

2012-05-15 @ 12:53:13
URL: http://husnrnio.se

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!