Vårkänslor och mellanmål ute

Vilken härlig fredageftermiddag! Visst blåser det lite och om man sitter still en längre tid blir det kallt, men håller man igång är det jätteskönt. Så, det har Elias och jag gjort; vi har plockat små kvistar på gården, Elias har kört runt lite med sina lastbilar, plockat löv, hackat is för att hjälpa våren ytterligare, vi har rensat undan löv och gamla stjälkar ur roderonron-busken (jag kommer aldrig lära mig det där namnet, det är bara så), och årets första mellanmål samt kaffe har intagits på altantrappen. Härligt! Nu vill jag verkligen ha vår!    :)










Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!