En lugn söndag

Söndagen har sakta men säkert dragit igång här hemma hos oss. Piggast är småkillarna och just nu springer Simon runt i gåstolen medan Elias har tagit på sig sina nya arbetsbyxor och donar. Gubbsingen och jag är något trötta efter veckan som gått då den varit intensiv för oss båda men på olika sätt. Några koppar kaffe borde dock få fart på oss. Hoppas vi. 

Idag har vi inga speciella planer förutom att ta igen oss och bara vara. Husvagnen ska hämtas från Ockelbo där den blev kvar igår, och Elias har bestämt att bara han och pappa ska göra det, Simon och jag får inte följa med. Så, det är väl bäst att låta Elias få lite egentid med sin pappa även om det mest innebär att åka bil. Simon och jag blir hemma och jag bör allvarligt ta tag i städningen här hemma. Nu när Elias donar och donar ligger alla hans saker utspridda på vardagsrumsgolvet och jag blir stressad av att bara titta på det. Jag skulle så gärna vilja ha ett lekrum till småkillarna, men samtidigt är det väl roligast att vara där mamma och pappa är så alla leksaker skulle säkert flytta ut ur rummet i alla fall? Så, några borden har vi idag, men mest ska vi bara vara.

Ha en skön söndag, alla! Vi ska bara ta det lugnt.   :)
Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!