Morgon med fynd

Jippiiii!!! Jag har hittat min mobilladdare. Jag har letat letat och letat här hemma, till och med bland Elias leksaker då han ibland hinner med att gömma saker utan att man ser, men inte hittat den alls. Men, husvagnen var tom när vi lämnade tillbaka den, och då den inte är hemma finns det bara ett ställe till den kan vara på. Trots att gubbsingen har kikat igenom sin bil och inte hittat laddare, letade även jag där nu på morgonen och.... Tada! Visst var den där. Jag tror män och kvinnor letar efter saker på lite olika sätt. Jag lägger ingen värdering i det, men visst har vi nog lite mer koll, vi kvinnor?    ;)  

Idag blir det åter en lugn dag hos oss. Om en timma ska Elias iväg till dagis och då ska Simon och jag passa på att åka till ICA Maxi för att handla lite mat. Ute skiner solen, och om den ligger på och värmer under dagen blir det sedan en promenad när Elias ska hämtas. Det är planen. Nu ska jag slänga i mig lite äggröra och kaffe så att jag hinner.

Hoppas ni får en fin tisdag!
Bye for now!

Kommentarer
Postat av: Helen.HUSnrNIO - Vinn en ryggsäck full med Smoothie

Gött när man hittar saker =)

Här är det grått och trist idag. Regnpölar överallt efter nattens regnande:(



Ha en fin tisdag!

2012-03-20 @ 08:20:41
URL: http://husnrnio.se

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!